7/12/2012

Popoluškine črievičky už aj reálne!

Túžila si aj ty niekedy byž ako Popoluška? Nuž, konečne si môžeš splniť svoj sen, aj keď len čiastočne.  Luxusná značka pochádzajúca z Francúzska Christian Louboutin vypustila na trh svoj najnovší výtvor, ktorým sú vo voľnom preklade Popoluškine črievičky (orignálny názov Cinderella's Slippers). Prvýkrát boli tieto črievičky zverejnené 4.júla tohoto roku v Paríži samotným Louboutinom, ktorý je svojim výtvorom neskutočne nadšený. Nuž, niet sa čomu čudovať, sú naozaj nadpozemsky nádherné a určite rozžiaria každé ženské oko. 
















Zdroj obrázkov: weheartit.com / Source of pictures: weheartit.com

8 komentárov:

  1. ja na motýle moc nie som, neviem ja osobne prežijem keď ich už nikdy neuvidím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. osobne mi trošku prekáža ten motýl vzadu, ale inak sú krásne :)

    www.lerosep.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prekrasne...louboutin su moje srdcovky :) btw, dnes som na tvojom blogu len prvy krat a hned ti musim dat follow, neskutocne sa mi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amazing shoes!!!! Hope you visit my blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne prídu dosť gýčovité a už vôbec sa mi nepáči kombinácia nežného, romantického dizajnu s agresívnou červenou farbou... Toť môj názor na ne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, pozitívny i negatívny! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...